کد خبر : 1496806 | 21 دی 1396 ساعت 00:20 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 0-0 آرسنال: تساوی به سود توپچی ها

تیم های چلسی و آرسنال در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس به تساوی 0-0 رضایت دادند.

چلسی 0-0 آرسنال: تساوی به سود توپچی ها

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار شد، دو تیم حملات زیادی روی دروازه هم داشتند و موقعیت های خوبی هم ایجاد کردند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید. 

 

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 2 بازی آلوارو موراتا صاحب یک موقعیت خوب شد اما نتوانست از آن استفاده کند. در ادامه بازی متعادل شد و آرسنالی ها هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه میزبان داشتند اما این چلسی بود که می توانست در دقیقه 10 به گل برسد ولی حضور به موقع کالوم چمبرز، مانع از گلزنی مارکوس آلونسو شد.

 

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 22، پاس خوب جک ویلشر، یک موقعیت خوب برای الکساندر لاکازت ایجاد کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 24، ضربه سنگین موزس، اوسپینا را با مشکل مواجه کرد اما پیش از اینکه موراتا بتواند از توپ برگشتی استفاده کند، دروازه بان آرسنال توپ را به بیرون زد.

 

1275192

 

بازی هجومی دو تیم ادامه پیدا کرد و هر یک، یکی دو موقعیت خوب به دست آوردند اما در نهایت توپی وارد دروازه ها نشد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم را هم چلسی بهتر آغاز کرد و انگولو کانته می توانست با یک ضربه محکم، دروازه آرسنال را به خطر بیندازد اما توپ در بین راه به کریستینسن برخورد کرد.

 

برتری آبی ها ادامه داشت و این تیم در دقیقه 54، صاحب یک موقعیت بسیار خوب دیگر شد اما ضربه سر آلونسو روی ارسال فابرگاس، از بالای دروازه اوسپینا به بیرون رفت.

 

 

1275191

 

 

حملات چلسی در دقیقه 58 به یک موقعیت خوب دیگر منجر شد اما ضربه سر موراتا نیز راهی به چهارچوب دروازه آرسنال پیدا نکرد. در ادامه بازی متعادل تر شد اما باز هم این بازیکنان چلسی بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد می کردند.

 

هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک می شدیم، شدت حملات چلسی بیشتر می شد. به طوری که در دقیقه 88، سسک فابرگاس تیر دروازه آرسنال را به لرزه درآورد اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم به تساوی 0-0 رضایت دادند.

دیدگاه‌ها